A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кобеляцької міської ради

Роль асистента вчителя/вихователя в організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти

Дата: 28.04.2025 12:46
Кількість переглядів: 12

Фото без опису  25 квітня 2025 року на базі КУ «Кобеляцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» відбувся онлайн-семінар з проблеми «Організація навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти». До участі у заході були запрошені педагогічні працівники закладів дошкільної та загальної середньої освіти громади, асистенти вчителів/вихователів, які працюють в інклюзивних класах/групах.

 

      На зустріч була запрошена Дмитренко В.М., консультант Кобеляцького   інклюзивно-ресурсного центру, яка акцентувала увагу присутніх на впровадженні цифрових інструментів альтернативної додаткової комунікації у роботі з дітьми з ООП для підтримки сімей, що мають дітей з мовленнєвими порушеннями. Фахівчиня говорила про застосунки TippyTalk та Я кажу, які дадуть можливість висловлюватися, спілкуватися, долучатися до суспільного життя українцям будь-якого віку з розладами комунікації.                                                                                                               У ході зібрання розглянули та обговорили найбільш актуальні питання з організації інклюзивного освітнього процесу:

- нове Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, яка здобуває дошкільну освіту, зміни до Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах; принципи діяльності, завдання та функції Команди психолого-педагогічного супроводу; форми та методи роботи з дітьми з ООП; особливості побудови роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами в процесі психолого-педагогічного супроводу дитини у закладі освіти (Колкова С.А., консультант Центру);

- особливості взаємодії асистента вчителя/вихователя та вчителя інклюзивного класу/групи (Дашко Л.О., асистент ОЗ «Кобеляцький ліцей №1»);

- розвиток комунікативних навичок у дітей з особливими освітніми потребами (Скорик В.А., асистент ОЗ «Кобеляцький ліцей №1»).

       Педагоги отримали добірку матеріалів про впровадження інклюзивного навчання у закладах освіти.

                                                      Підготувала Світлана Колкова, консультант Центру

 

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень