A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кобеляцької міської ради

Дитячий страх і тривога: як підтримати й допомогти

Дата: 24.04.2025 14:08
Кількість переглядів: 7

Фото без опису23 квітня 2025 року на базі КУ «Кобеляцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» проведено тренінг для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти з проблеми «Дитячий страх і тривога: як підтримати й допомогти». На зустріч були запрошені працівники психологічної служби закладів загальної середньої освіти Кобеляцької міської ради. Мета заходу: сприяти підвищенню якості психологічної підтримки дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану, познайомити педагогів закладів з методами та формами роботи для розвитку емоційної стійкості, зняття стресу та підтримки ментального здоров’я у дітей.

 

      Колкова С.А., консультант Центру, наголосила на психологічних аспектах організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, важливості надання першої психологічної підтримки учасникам освітнього процесу та провела вправи «Банка моїх емоцій» і «Очікування».

      Тренінг «Дитячий страх і тривога: як підтримати та допомогти» провела Гладка І.Ю., практичний психолог ОЗ «Кобеляцький ліцей №1». Психологиня розглянула такі питання: що таке страх і тривога, види тривожних розладів, вправи та ігри для зняття стресу у дітей дошкільного віку. У ході тренінгу учасники складали колективне оповідання, перетворювали злих героїв на добрих, працювали в групах, програвали ігри для зняття стресу та тривоги.

     Досвідом роботи з використання методики «Терапія плюшевим ведмедиком» поділилася Льовіна С.О., практичний психолог ОЗ «Кобеляцький ліцей №2 імені О.Гончара», регіональний тренер. Світлана Олександрівна наголосила, що саме м’яка іграшка – дієвий психологічний інструмент у подоланні травмівних переживань створює відчуття захищеності, стає "місточком" між внутрішнім світом дитини та зовнішнім середовищем, сприяючи адаптації до нових умов  та допомагає дитині виразити свої емоції.

    Знайомство з хустинкотерапією як методом психоемоційної корекції провела Алексенко О.В., соціальний педагог ОЗ «Кобеляцький ліцей №1». Педагогиня розповіла про історію хустки, значення кольорів, візерунків, переваги, практичне застосування та техніки хустинкотерапії. Вихователі спробували виготовити з хусток казкових героїв, складали різні види завдань, програвали ситуації. Використання такої гри допоможе знизити тривожність, покращити настрій та розвинуте творче мислення дошкільнят.

     Про арт-терапію: суть, підходи, цілі та техніки, - говорила Кузема А.В., практичний психолог Озерського ліцею. Альона Володимирівна зосередила увагу присутніх на тому, що арт-терапія – особливий підхід, який залучає психотерапію та мистецтво для підтримки психологічного здоров’я дитини. Арт-терапія пропонує дітям  висловити свої емоції, почуття за допомогою ліплення, малювання, конструювання з природних матеріалів, складання казок, інсценізації. Під час таких занять дітлахи захоплюються творчістю, виявляють експресію, виражають свої почуття, знаходять нестандартні рішення. Учасники зібрання малювали сіллю, вправлялися у монотипії, релаксували.

         Тематика виступів охопила широкий спектр актуальних сьогодні потреб дітей, педагогів та батьків у психологічній підтримці. Працівники закладів дошкільної освіти отримали кейс матеріалів з даної теми.   

Матеріали заходу розміщені за покликанням:

https://drive.google.com/drive/folders/1R4EWsyduZ4f7gi_vkJyDintsfSKQCNis?usp=sharing

 

                                                                       Світлана Колкова, консультант Центру

Фото без опису   Фото без опису

Фото без опису   Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису    Фото без опису    Фото без опису

Фото без опису   Фото без опису    Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень