Особливості організації освітнього процесу у ЗЗСО Кобеляцької міської ради з хімії, біології та екології, природничої освітньої галузі у 2024/2025 навчальному році
20 вересня 2024 року проведено інструктивно-методичну онлайн-нараду вчителів хімії, біології та екології, природничої освітньої галузі закладів загальної середньої освіти Кобеляцької міської ради з проблеми «Особливості організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти Кобеляцької МР з хімії, біології та екології, природничої освітньої галузі у 2024/2025 навчальному році»
Любов Хома, консультант Кобеляцького ЦПРПП, ознайомила учасників заходу із роботою спільноти вчителів хімії, біології та екології, природничої освітньої галузі в умовах дистанційного навчання за час воєнного стану у 2023-24 н.р. Обговорено питання:
- аналіз нормативно-правових документів у 2024-2025 н.р., що регулюють організацію освітнього процесу, регламентують оформлення кабінетів і відповідної документації з питань безпеки життєдіяльності на уроках ;
- результати участі учнів та вчителів у конкурсах, олімпіадах, змаганнях з хімії, біології у 2023-2024 навчальному році;
- навчальні втрати: виявлення та інструменти їх подолання;
- вчитель року -2025, номінація «Хімія»;
- дослідження PISA – 2025;
- розвиток STEM-освіти та перспективи у ЗЗСО громади.
Наталія Казанко та Наталія Супрун, керівники спільнот вчителів хімії, біології та екології ЗЗСО громади, обговорюючи з колегами методичні рекомендації «Особливості викладання хімії, біології та екології, природничої освітньої галузі у 2024-2025 навчальному році», акцентувала їхню увагу на:
- особливостях оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів НУШ та заповнення сторінок журналу з природничої галузі за наказом МОН №1093 від 02.08.2024р.;
- вимогах до обов’язкових результатів навчання учнів з природничої освітньої галузі, що визначені в Державному стандарті;
- проведенні та оформленні записів інструктажів із безпеки життєдіяльності на уроках біології, біології і екології;
- впровадженні інтеграції в освітнє середовище НУШ проєктної діяльності учнів шляхом моделювання різноманітних навчальних ситуацій.
Учасники спільноти отримали доступ до кейсу документів для використання в роботі.
Любов Хома, консультант ЦЕНТРУ