A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Кобеляцької міської ради

Наздоженемо: практичні аспекти подолання освітніх втрат у природничій галузі

Дата: 16.08.2024 14:15
Кількість переглядів: 74

Фото без описуПротягом 12-13 серпня 2024 року на базі ОЗ «Кобеляцький ліцей №1» проведено тренінг «Наздоженемо: практичні аспекти подолання освітніх втрат у природничій галузі» за участі учителів природничої галузі (хімії, фізики, географії, біології) закладів загальної середньої освіти Кобеляцької та Білицької громад, у якому взяли участь 36 учителів ЗЗСО та працівники Кобеляцького ЦПРПП.

 

Організатор тренінгуЛюбов Хома, консультант Кобеляцького ЦПРПП, тренерЄвгенія Дорошенко, вчитель хімії Щербанівського ліцею Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області. Мета: навчити вчителів природничої галузі вимірювати навчальні втрати учнів та конструювати програми подолання цих втрат.

Тренінг проходив у рамках масштабного проєкту «Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат», який розпочато ГС «Освіторія» за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні у партнерстві з Міністерством освіти і науки України. Він передбачав поєднання очної та дистанційної форм навчання (перегляду онлайн-курсу на платформі «О. університет»).

Під час навчання учасники тренінгу ознайомилися із результатами PISA 2022 з природничої освітньої галузі, намітили шляхи подолання освітніх втрат,  використовуючи Державний стандарт освіти як орієнтир для оцінювання. Під час активностей освітянами освоєно практичні підходи до вибору електронних освітніх ресурсів для учнівства. Знайомлячись із підходами до вимірювання освітніх втрат у природничій освітній галузі: компетентнісний вимір, вчителі опрацьовували завдання ВШО онлайн; працюючи в парах, переносили компетентнісні завдання з теоретичного, описового рівня на рівень практичної діяльності, створюючи STEM-проєкти. Опрацьовуючи змодельовані проблемні ситуації, використовуючи повсякденні об’єкти і матеріали, учителі природничої галузі створювали  компетентнісно орієнтовані завдання і проєкти за готовими стимулами, дізнавалися, як корегувати навчальний процес за допомогою діагностичних тестів для  вдалого подолання освітніх втрат учнів.

Актуальні освітні виклики – створення інструментів та форматів формувального оцінювання для компетентнісних завдань – від завдання до проєкта. Учасниками тренінгу опрацьовано різні формати завдань формувального оцінювання. Демонструючи конкретні приклади щодо урізноманітнення форм роботи, тренер ознайомила освітян зі стратегіями надолуження навчальних втрат та інтегрованим навчанням як інструментом надолуження навчальних втрат та вміння вимірювати навчальні втрати учнів з природничої галузі. Учасники тренінгу отримали доступ до кейсу матеріалів, розміщених у спільноті, для використання в роботі.

Результати діагностики освітніх здобутків навченості учителів природничої галузі – успішне виконання ними запропонованих завдань із реальним застосуванням набутих компетентностей під час тренінгового навчання, отримання сертифікатів підвищення кваліфікації від громадської спілки «Освіторія».

 

                                                                  Любов Хома, консультант ЦЕНТРУ

 

Фото без опису   Фото без опису

Фото без опису   Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису   Фото без опису
 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень