Організація освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання
16 квітня 2024 року на базі КУ «Кобеляцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» відбулося онлайн-навчання вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти з програми «НУШ: відповідаємо на виклики» (день 3).
У ході зібрання присутні розглянули та обговорили найбільш актуальні питання з організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти.
На зустріч була запрошена Льовіна С.О., практичний психолог ОЗ «Кобеляцький ліцей №2 імені Олеся Гончара». Світлана Олександрівна говорила про трирівневу модель підтримки дітей з особливими освітніми потребами, адаптацію основних компонентів освітнього процесу та надала методичні рекомендації щодо роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП. Класоводи вчилися адаптувати та модифікувати завдання для учнів, знайомилися з організацією навчання, коли 2-3 вчителі працюють з учнями класу, де є діти з ООП, в одному фізичному просторі.
Психологиня наголосила на важливості збереження ментального здоров’я. Ментальне здоров’я є невід’ємною частиною щасливого життя. Воно є важливим для втілення бажань, реалізації цілей, доброго фізичного самопочуття. Треба навчитися переживати емоційні бурі й рухатись далі. Педагоги обговорили «Тарілку ментального здоров’я», склали мотиваційні вислови, які надихають, підтримують стресостійкість.
Колкова С.А., консультант Центру, наголосила на важливості психологічної та соціально-педагогічної підтримки учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану.
По завершенню заняття вчителі пройшли онлайн-тестування та отримали кейс навчально-методичних матеріалів для організації освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання.
Світлана Колкова, консультант Центру