A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Кобеляцької міської ради

Практичне втілення новацій НУШ "Навчання через дослідження". НУШ прямує в 7 клас

Дата: 11.03.2024 16:14
Кількість переглядів: 14

5 лютого 2024 року проведено онлайн-зустріч "Практичне втілення новацій НУШ "Навчання через дослідження" з учителями фізики ЗЗСО Полтавщини за сприяння Кобеляцького ЦПРПП. Пропонуємо запис зустрічі https://drive.google.com/.../1vOth00S5plEv-So.../view... 

Спікери заходу: Тетяна Миколаївна Засєкіна, вчитель фізики школи №35 м.Києва, доктор педагогічних наук, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогіки Національної Академії Педагогічних Наук України, та Максим Сергійович Гвоздецький, вчитель фізики Запорізької гімназії №11, відзначений Національною премією Global Teacher Prize Ukraine як вчитель-новатор у 2023 році.

 

З вітальним словом до педагогів звернулася Світлана Григорівна Левченко, директор Кобеляцького ЦПРПП, яка перерахувала ряд викликів, які сьогодні стоять перед освітянами: цифровізація освіти (інноваційні технології навчання, ШІ, електронні журнали, щоденники, підручники), сертифікація учителів, можливості вибору МНП, навчальні плани, мотивація до навчання, діяльнісний підхід та формувальне оцінювання. І це далеко не повний перелік викликів перед учительством. Наголошено: з реформою НУШ зароджується конкурентне середовище в освіті.

Тетяна Миколаївна Засєкіна поділилася практичним досвідом «Впровадження модельної навчальної програми НУШ з фізики для 7–9 класів авторів Головко М. В., Засєкіна Д. О., Засєкіної Т. М., Крячко І. П. та ін., з використанням 4-Д підручника Фізика для 7 класу: Досліджуй. Дізнавайся. Думай. Дій. (авт. Засєкіна Т. М., Гвоздецький М. С.) у пілотному класі приватної Київської школи «Базис». Унікальність підходу полягає в тому, що учні даної школи доповнювали методичну підтримку підручника власними дослідницькими задачами. Тетяна Миколаївна акцентувала увагу вчителів на практичних аспектах розвитку Нової української школи; на особливостях впровадження Державного стандарту базової середньої освіти в 7-х класах; на видах та способах оцінювання, наведених у підручнику або доданих у методичні матеріали, за допомогою аркушів для оформлення завдань дослідження, лабораторних робіт, домашніх дослідів та дослідницьких задач. Також порадила колегам детально ознайомитися із методичними рекомендаціями для пілотних класів на другому циклі.

Максим Сергійович Гвоздецький, вчитель фізики Запорізької гімназії №11, зосередив увагу колег на основних завданнях сучасного вчителя фізики – не просто доносити здобувачам освіти готові знання, а знаходити найефективніші способи та розвивальні методи, орієнтовані на дослідництво, творчість та навчальну співпрацю, вміння виявляти знання учнів, щоб стимулювати їхнє прагнення опановувати ними. Бувши співавтором підручника, ознайомив колег із власним каналом на ЮТУБ «Фізика – це просто», де кожен зацікавлений вчитель може знайти короткі, але цікаві відео пояснення матеріалу, а потім використати цей відеоконтент на своїх уроках. Створюючи відео з поясненнями нової інформації, анімації для кращого сприйняття матеріалу в підручнику, інструкції до виконання лабораторних робіт, учитель використовує розв’язки власних авторських задач, інтерактивні вправи та експерименти з різних тем із залученням персонажів із відомих мультфільмів та комп’ютерних ігор. На думку Максима Гвоздецького, опанування фізики разом із відомими персонажами, наприклад гри Minecraft, - це легко і просто. Він переконаний: фізика існує навколо нас, і її можна пізнати лише через цікавість, дослідження і дію.

За Сухомлинським одне із надважливих завдань учителя – відкрити перед кожною дитиною ті висоти, де вона може досягти вершини. І це переконливо довели спікери заходу Максим Сергійович Гвоздецький та Тетяна Миколаївна Засєкіна.

                                                                                                                               Любов Хома, консультант Центру


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень