Інтервізія як інструмент професійної підтримки та розвитку працівників психологічної служби
31 січня 2023 року на базі КУ «Кобеляцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» проведено засідання для працівників психологічної служби Кобеляччини з проблеми «Інтервізія як форма методичного супроводу професійного розвитку педагогічних працівників». Захід організовано Колковою С.А., консультантом Центру.
Учасники заходу – практичні психологи та соціальні педагоги закладів загальної середньої освіти територіальної громади та Кобеляцького інклюзивно-ресурсного центру.
У ході проведення заходу присутні обговорили такі питання:
Інтервізія як форма методичного супроводу професійного розвитку працівників психологічної служби. Мета завдання, складові інтервізії. (Колкова С.А., консультант Центру).
Як знизити психологічний тиск та розвинути власний резилієнс. Групова дискусія «Ознаки стресового напруження». Рольова гра з конфліктним змістом (Льовіна С.О., практичний психолог ОЗ «Кобеляцький ліцей №2 імені Олеся Гончара»).
Арт-терапія. Вправа «Малюємо фольгою» (Савенко Ю.Г., соціальний педагог ОЗ «Кобеляцький ліцей №2 імені Олеся Гончара»).
Цікаві виступи, аналіз педагогічних ситуацій, рольова гра, групова дискусія, арттерапія, планування подальшої роботи, рефлексія учасників зібрання та їх мотиваційні промови сприяли створенню інтервізійної групи у територіальній громаді на підтримку фахівців психологічної служби, зокрема в період роботи в кризових умовах.
Додатково
Інтервізія (лат. іnter – між, visio – бачення) – це групова робота, яка передбачає структуроване обговорення та вивчення випадку з практичної діяльності спеціалістів з метою аналізу труднощів в ході роботи, пошуку ефективних способів вирішення професійної проблеми. Робота інтервізійних груп для практичних психологів та соціальних педагогів має за мету: розвиток професійних компетентностей фахівців, відповідно до професійного стандарту «Практичний психолог закладу освіти»; сприяння підвищенню якості психологічного забезпечення та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу в умовах безпекових загроз, спричинених війною на території України; профілактику емоційного вигорання фахівців психологічної служби.
Колкова С.А., консультант Центру