18 та 22 квітня 2021 року для вчителів фізики та математики закладів загальної середньої освіти Кобеляцької ТГ та Білицької ТГ проведено каскад фізико-математичних тренінгів
18 та 22 березня 2021 року для вчителів фізики та математики закладів загальної середньої освіти Кобеляцької ТГ та Білицької ТГ проведено каскад фізико-математичних тренінгів у режимі он-лайн за допомогою сервісу «Microsoft Teams».
Організатор зібрання - Любов Хома, консультант КУ «Кобеляцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» (далі – Центр). Вона акцентувала увагу на важливих питаннях підвищення кваліфікації педагогічних працівників, використанні електронних підручників у практичній діяльності, познайомила з результатами проведення зонального етапу обласного конкурсу «Учитель року - 2021» в номінації «математика», який проведено на базі Центру.
Учителі фізики та математики знайомили колег зі своїми педагогічними надбаннями: «Система уроків фізики у 9 класі з теми: «Магнітне поле» (з прийомами розвитку ключових компетентностей та критичного мислення)» (Лящевська Н. І., Орлицька ЗОШ І-ІІІ ст.); «Формування пізнавального інтересу та творчих здібностей учнів на уроках математики» (Коваленко Г. Г., Канавська ЗОШ І-ІІ ст.»); «Впровадження елементів сучасних педтехнологій як один із способів формування пізнавальної активності учнів» (Серік З. О., Дашківська ЗОШ І-ІІІ ст.); «Рівнева диференціація навчання математики і її роль у пізнавальній діяльності учнів» (Забрудська В. В., Ліщинівська філія ОЗ «Кобеляцький ліцей №1»); «Робота з обдарованими дітьми» (Жовтяк О. С., ОЗ Білицька ЗОШ І-ІІІ ст.№1»).
Бабич В. Г., учасник фінального етапу обласного конкурсу «Учитель року - 2021» ( ОЗ «Бутенківська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім.Ю.П.Дольд-Михайлика) у своєму виступі «STEM-освіта як засіб формування математичних компетентностей на уроках математики» наголосив на значимості її впровадження та інноваційних можливостях , поділився ідеями щодо участі у конкурсах фахової майстерності. Лисогор В.В. (ОЗ Кобеляцький ліцей №2 ім. Олеся Гончара) поділився досвідом роботи з теми: «Розвиток пізнавальної активності учнів зі слабким математичним мисленням в процесі вивчення математики», яку було висвітлено ним під час конкурсних випробувань зонального етапу.
Вчителі фізики та математики стали учасниками каскаду тренінгів:
«Візуалізація навчального матеріалу для розвитку ключових компетентностей», «Використання зефірної технології на уроках математики», «Використання та створення інтерактивних вправ з математики на поєднання пар, заповнення пропусків кросвордів, пазлів, вікторин на LearningApps», «Дистанційні технології в освітній діяльності вчителя математики», «Робота із динамічним геометричним середовищем GeoGebra», «Створення власних тестів за допомого сервісів Google».
На завершення заходу учителі пройшли тестування на визначення рівня знаннєвої складової професійної компетентності, питаннь з предмета та методики його навчання, психології та загальної педагогіки.
Учасники занять відзначили високий рівень їх підготовки та проведення: дружню доброзичливу атмосферу, висловили захоплення педагогічними ідеями та переконаннями колег, отримали багато корисної інформації, яку використають у подальшій роботі.