A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Кобеляцької міської ради

Гра як фундаментальна технологія освіти дітей дошкільного віку

Дата: 29.06.2022 14:16
Кількість переглядів: 28

У червні 2022 року на базі КУ «Кобеляцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» відбувся онлайн-семінар для вихователів закладів дошкільної освіти Кобеляцької міської ради з проблеми «Гра як фундаментальна технологія освіти дітей дошкільного віку».

Мета заходу: підвищити рівень поінформованості педагогів про ігрову діяльність в закладах дошкільної освіти; продемонструвати ігрові методи та прийоми, які сприятимуть успішному навчанню та вихованню дітей.

  Колкова С.А., консультант Центру, ознайомила присутніх з видами ігрової діяльності дошкільника, структурою та класифікацією ігор; акцентувала увагу учасників на методичних засадах формування ігрової компетентності дітей та створенні освітнього простору для гри та навчання.

Лукашова І.І., вихователь Кобеляцького ЗДО №2 «Золотий півник», поділилася досвідом роботи з формування соціально-громадянської компетентності шляхом впровадження ігрового методу навчання й виховання дошкільнят та презентувала свою методичну доробку «Соціально-громадянська компетентність. Етикет і культура спілкування». Педагог детально зупинилась на моделях інтерактивної взаємодії, які успішно впроваджує у своїй педагогічній діяльності.

Крайник Н.Є., вихователь Шенгурівського ЗДО «Берізка», говорила про роль дидактичної гри у навчанні дітей дошкільного віку та продемонструвала власноруч виготовлені матеріали до різноманітних ігор.

Методична скарбничка педагогічних працівників поповнилася творчими ідеями, новими сучасними іграми, рекомендаціями з удосконалення професійної майстерності в організації ігрової діяльності дошкільнят.

У ході обговорення заняття, присутні наголосили на актуальності даної проблеми та дійшли до висновку, що гра має бути головною діяльністю дітей дошкільного віку. У ній діти можуть висловлювати свої думки, приміряти рольові моделі, зростати психологічно та розвивати емоційний інтелект. А приміщення садочку повинно стати розвивальним середовищем – великою дослідницько-ігровою кімнатою для дітей.

 

Підготувала Світлана Колкова


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень