A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Кобеляцької міської ради

Формувальне оцінювання як засіб успішного навчання

Дата: 15.11.2022 13:18
Кількість переглядів: 23

    03.11.2022 року проведено вебінар для педагогічних працівників ЗЗСО Кобеляцької міської ради «Формувальне оцінювання як засіб успішного навчання».

    Організатор заходу – Світлана Левченко, директор КУ «Кобеляцький центр професійного розвитку педагогічних працівників Кобеляцької міської ради Полтавської області». Спікер вебінара – Ірина Горобченко, директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників відділу освіти Горішньоплавнівської міської ради, керівник Міжрегіональної творчої групи «Ключ до Слова», півфіналістка Національної освітньої премії « Global Teacher Prize Ukraine» 2019, 2021 рр., авторка численних публікацій у фаховій пресі, тренер НУШ, експерт для проведення інституційних аудитів ЗЗСО ДСЯО,  спікер вебінарів на освітніх платформах, авторка майстер-класів на заходах із гуманної педагогіки та фестивалях ОЗОН.
    Обговорили питання: 

  • що таке формувальне оцінювання; 
  • формувальне оцінювання vs.сумативне оцінювання;
  • елементи формувального оцінювання;
  • техніки формувального оцінювання. 

    Учасники заходу висловлювали свої думки за допомогою запропонованого спікером сервісу jamboard за покликанням https://jamboard.google.com/d/1H90k6zvs7GwPYBJzajBnffSOKofMqGLdYldo2AazwkY/edit?usp=sharing 
У процесі вебінара педагоги працювали із сервісами: https://wordwall.net/uk, https://wordwall.net/uk  , https://www.menti.com/  для вікторини, вправ, ігор зі словами і багато іншого.
На допомогу у розбудові системи оцінювання в школі освітянам запропоновано техніки формувального оцінювання, з яких запам’яталися «Буря», «Світлофор», «Шапки питань», «Сендвіч», «Газетний заголовок». Наголошено: техніки потрібно використовувати задля досягнення певної мети, а не просто так. 
    Ірина Горобченко акцентувала увагу педагогів на важливості формувального оцінювання у освітньому процесі, яке дає відповіді на питання:

  • Наскільки добре учні розуміють матеріал, з ким зараз працюють?
  • З якими труднощами вони стикаються під час роботи?
  • Чи правильні висновки вони роблять?
  • Як я можу допомогти тій групі учнів, яка має «пробіли»?
  • Як учні будуть вимірювати розвиток своїх навичок?

Учасники заходу переконані: формувальне оцінювання – стратегія підвищення рівня навчальних досягнень учнів і покращення якості освіти.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень