Нова українська школа: відповідаємо на виклики
На виконання наказу Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації від 05.10.2021 р. №346 «Про організацію та проведення навчальних тренінгів» з 22 жовтня 2021 р. розпочалися навчальні тренінги для вчителів початкових класів з проблеми «Нова українська школа: відповідаємо на виклики».
Регіональні тренери навчання: Колкова С.А., консультант КУ «Кобеляцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» та Пелюхня Л.В., заступник директора з навчально-виховної роботи ОЗ «Кобеляцький ліцей №2 імені Олеся Гончара».
Актуальність Програми тренінгів визначається переходом закладів загальної середньої освіти до другого циклу початкової освіти, що і передбачає зміни в організації освітнього процесу, зумовлені віковими особливостями розвитку учнів.
Мета навчань полягає у формуванні компетентностей учителів початкових класів, необхідних для ефективної організації освітнього процесу в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової освіти та Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа.
Досягнення поставленої мети передбачає виконання таких завдань: удосконалення вмінь проводити, аналізувати й узагальнювати результати формувального оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи; ознайомлення вчителів початкових класів із діяльнісними, зокрема ігровими методами навчання; використання цифрових технологій та технологій дистанційного навчання; розкриття специфіки трирівневої моделі підтримки учнів в інклюзивному класі.
Обсяг (тривалість навчань): 60 год (2 кред. ЄКТС). Із них 40 год – навчальні тренінги, 18 год – самостійної роботи, 2 год – залік.
По закінченню навчання за Програмою тренінгів учителі отримають сертифікат встановленого зразка.
Оцінювання результатів навчання за Програмою тренінгів здійснюватиметься за шкалою зараховано/не зараховано на підставі виконаного необхідного мінімуму (80%) підсумкового комплексного тестування.
На першому занятті учасники розглянули цифрові технології та технології дистанційного навчання, використання Coogle інструментів; вчилися проводити онлайн-уроки з використанням сервісу Coogle Meet; створювали власні сайти. Працювали натхненно, творчо, креативно. Педагоги поповнили свої педагогічні кейси цікавими матеріалами з дистанційної освіти.
Світлана Колкова