Особливості організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти Кобеляцької МР з трудового навчання та технологій у 2023/2024 н.р.
11 вересня 2023 року проведено інструктивно-методичну онлайн-нараду вчителів трудового навчання та технологій закладів загальної середньої освіти Кобеляцької міської ради з проблеми «Особливості організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти Кобеляцької МР з трудового навчання та технологій у 2023/2024 н.р.»
Любов Хома, консультант Кобеляцького ЦПРПП, ознайомила учасників заходу із підсумками роботи спільноти вчителів трудового навчання та технологій в умовах дистанційного навчання за час воєнного стану у 2022-23 н.р. Обговорено питання:
- підсумки роботи спільноти вчителів трудового навчання та технологій у 2022-2023 навчальному році, аналіз кількісного та якісного складу вчителів;
- правила внутрішнього розпорядку та безпечної праці в шкільній майстерні (організація робочого місця, правила виробничої санітарії та особистої гігієни, правила виконання практичних робіт, правила внутрішнього розпорядку в майстерні);
- підготовка кабінетів до нового навчального року та матеріального забезпечення кабінетів;
- аналіз нормативно-правових документів у 2023/2024 навчального року (закони, накази, листи МОН та ІМЗО, положення про навчальні майстерні);
- запобігання освітнім втратам: виявлення та інструменти;
- робота з інтерактивним підручником з технологій для 5 класу на платформі «Нові знання»;
Лідія Волкова (Придніпрянський ліцей), керівник спільноти вчителів трудового навчання та технологій громади, обговорюючи з колегами методичні рекомендації «Особливості викладання трудового навчання та технологій у 2023-2024 навчальному році», акцентувала їхню увагу на:
- особливостях оцінювання здобувачів освіти з трудового навчання та технологій у класах НУШ та заповнення сторінок журналу; вимогах до обов’язкових результатів навчання учнів у технологічній освітній галузі, що визначені в додатку 12 до Державного стандарту;
- впровадженні інтеграції в освітнє середовище НУШ проєктно-технологічної діяльності учнів шляхом моделювання різноманітних навчальних ситуацій;
- дистанційних та онлайн-сервісах для використання їх учителем, інтеграції змісту освіти з різних освітніх галузей у STEM (STEАM)-проєктах, перспективах розвитку STEM-освіти.
Учасники спільноти отримали доступ до кейсу документів для використання в роботі.
Хома Л. - консультант ЦЕНТРУ